poniedziałek, 30 lipca 2012

Zapasy na jesień ...

Półmetek lata, a ja buszuję po Deezee i allegro w poszukiwaniu jesiennych butków.

Wybrałam i zakupiłam (jeeeeee !!! ) póki co dwa modele (bardzo tradycyjne) :



Poluje jeszcze nad jakimiś beżowymi/karmelowymi ? Sama nie mogę się zdecydować. Tak czy owak, mam cały sierpień na dozbieranie jak najwięcej funduszu na nasz wyjazd z <3 do stolicy. Tak też, resztę jesiennego ekwipunku zamierzam zakupić we wrześniu :)


aaaa P.S  - zakupiłam także dwie torby pasujące kolorystycznie do tych dwóch par butów - z ATMOSPHERE i NEW LOOK'a . Dodatkowo skusiłam się na balsam prostujący i maskę rekonstruującą strukturę włosa z KALLOS. Czytałam opinie, że firma warta wypróbowania, tym bardziej , że ceną nie zastrasza ;)

Mam jeszcze jeden ambitny plan ... powtarzam ambitny ... ale nie wpomnę o nim, bo szkoda zapeszać z moim słomianym zapałem i czestym brakiem motywacji do czegokolwiek. No ale ... jakiś pomysł się w mojej główce nowy zrodził.


Buziaki.

1 komentarz:

  1. Buty - cudowne, też zamierzam sobie takie sprawić ;) Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog. Zapraszam do siebie:
    http://the-good-day-is-not-bad.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń