czwartek, 26 września 2013

Sh łupy ostatnich czasów

Dużo kupuję ... Jak chyba każda z nas. Ostatnio udało mi się zakupić vardzo tanio kilka fajnych ciuszków. Część z nich ( a jest to daję słowo- chyba z 1/10 wszystkiego) przedstawiam Wam poniżej:

I buy a lot of new items to my closet. Like a typical woman :) Last, I bought some really cheap and nice clothes. Some of them ( it's only 1/10 of new stuff) I presented below:

Denim Co - Aż 12 zł ;D / price- 12 zł

Atmosphere 2 zł / price - 2 zł

Nie wiem co to, ale 3 zł / i don't know brand of this, proce- 3 zł

River island ażurowa - 12 zł / price- 12 zł

I Stradivarius ażurowa - 8 zł / price - 8 zł


Też nie wiem co to- 8 zł / I don't know brand of this item too - price- 8 zł

H&M z zamkiem z tyłu- 6 zł / zipper H&M, proce- 6zł

ASOS - 6 zł / price 6zł

A czy Wy też znajdujecie fajne rzeczy w SH ? Przypadło Wam coś do gustu z listy moich zdobyczy ? Pozdrawiam

Do you find something interesting in charity shops/ second-hands ?
Did sth like you form my new stuff ? Kisses 


8 komentarzy:

  1. Wszystkie ubranka są bardzo fajne :D Ja nie mam szczęścia do kupowania ubrań w SH ;/
    smille122.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. CIUSZKI SĄ ŚWIETNE SUPER ZAPRASZAM http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zakupy :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia sukienka jest boska <3

    Dziękuje i ja również obowiązkowo obserwuje ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest wspaniała, zazdroszczę! :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka bosssska <3
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! jestem pod wrażeniem, tego co udało Ci się kupic! Ostatnia sukienka za 6 zł ?! Jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zdobycze *-*

    Zapraszam do mnie ! Sandi ♥

    OdpowiedzUsuń